Syster

Idag har jag varit med min syster hela dagen lång! Redan från strax efter 10 imorse tills nu. Ganska så mysigt fast vi egentligen inte har gjort någonting. Det blev lite matinhandling och sedan bara häng hemma hos mig. Pappa kom också över på middag så tacos blev det. Väldigt gott!

Imorgon ska även jag jobba, det känns faktiskt lite konstigt med tanke på att jag varit ledig ett tag, men även för att det är på ett ställe där jag aldrig har varit. Jag har ingen aning om hur dagen kommer att se ut, vad vi gör, när vi ska göra vad eller om man helt enkelt får göra vad man vill hela dagen? Ja, vi får helt enkelt se vad som händer – känner mig inte direkt orolig.

Nu blir det att hoppa in i duschen, sedan lite tv-tittande och därefter väntar sängen!

6 thoughts on “Syster

  1. Kul med systertid och även pappa-tid såklart :D Hoppas det var kul på jobbet vad det nu var du fick för arbetsuppgifter o.s.v.!

    sv;
    Ja verkligen, det var kanon! :D

Kommentera

