Eskilstuna

Igår vaknade jag upp och bara myste ordentligt i solen! Som tur var fick jag mysa ännu mer i solen när vi väl kom iväg till Eskilstuna. Det var precis lika varmt och härligt där. Jag och syster fick gå och handla lite till lunchen. Det blev sill och potatis. Mums! Det blev lite solhäng efter det och även en snabb shoppingtur. Middagen bestod självklart av grillat! Kött, sallad och keso – i princip så bra som det bara kan bli! Riktigt härlig och lugn dag med andra ord.

Idag började dagen däremot med en promenad med mamma, 45 minuter gick vi och kom 4,4 km vilket kändes jättebra. Skönt sätt att börja dagen på, så jag kan inte förstå varför jag inte gör det varje morgon bara. Sedan blev det frukost, självklart utomhus det med. Gick till poolen och badade och solade ett tag. Det blev även grillat till lunch idag, lite mumsiga korvar och potatissallad. Ååh, så gott! Mamma bestämde även att jag skulle noppa hennes ögonbryn innan jag fick åka hem också. Lillasyster hakade på det så fick ta hennes också innan jag och pappa begav oss hemåt!

Vi har verkligen haft en otroligt skön helg måste jag säga. Bara ta det lugn och myst. Självklart gjorde solen helgen lite bättre än vad den hade varit annars!

20130705-144454.jpg
Bilden är från en mysig strand på Rhodos

Kommentera

