Det blir inte alltid som man tänkt sig

Nej, det blir ju inte alltid som man har tänkt sig. Min syster mådde inte så bra igår så hon kom inte hit och åt middag – så det blev en väldigt ensam middag. Det blir oftast så när man har räknat med något och så ändras det. Sprang runt hela kvällen och var rastlös istället.

Mican och Josefin var här ett tag, vi satt på balkongen mest med frukt och smällt choklad. Herregud, vad gott det var! Vi bara vräkte i oss! Men det var ju mest frukt så jättedåligt samvete tycker jag inte att vi ska ha för det. Mysigt hade vi i alla fall. Mican hade även med sig en jättefin blomma till mig – hur gullig är inte hon?!

Idag ska jag åka till Eskilstuna och bara mysa med min familj. Det ska faktiskt bli väldigt skönt att komma här ifrån, även om det bara är tills imorgon. Nu har jag precis avnjutit min frukost ute i solen på balkongen. Jag älskar min balkong! Den är verkligen bäst. Nu ska jag packa ihop lite grejer, och fixa disken sedan hoppas jag att resten av familjen är klar!

20130706-094649.jpg

Kommentera

