Var tog solen vägen?

Ja, det såg ju ut att bli så bra väder där ett tag. Men tydligen inte. Nej, för varför skulle man vilja ha sommar nu när det är juli? Nu ser det mer ut som att det ska börja regna vilken sekund som helst – vilket jag i och för sig gillar men just idag vill jag ha sommar.

Idag sov jag ut riktigt ordentligt! Låg även kvar i sängen någon timme efter att jag hade vaknat vilket kändes sjukt skönt. Det är inte mycket som jag har hunnit med idag, jag har bara tagit det lugnt. Det är rätt skönt att göra det ibland. Om någon timme kommer Mican och Josefin hit också. Det var riktigt länge sedan så det ska bli skoj!

Det blir inte middag själv idag heller, för idag kommer min syster och äter med mig – woho!

20130705-144427.jpgBe happy!

One thought on “Var tog solen vägen?

Kommentera

