Avslutning

Den senaste tiden har det hänt mycket och därav ingen uppdatering. Roliga saker är det som har hänt, så jag ska försöka beskriva så mycket av det som möjligt.

I lördags var det avslutning hos Towe, med brunch! Runt kl 11 bjöds det på så mycket gott – frukt, bröd, amerikanska pannkakor och maaassa gott. Mätt kan jag säga att man blev! Vi satt ute i solen, hade lite poolhäng och massa snack. Det började glida in mer och mer folk, och efter ett tag fick man även frågan om man ville ha middag. Att klockan var så mycket trodde man ju inte, men grillat är inget man tackar nej till! Och vem hade kunnat ana att kvällen skulle sluta med att jag och Towe sitter framför tvn och gråter till en film? Jag tror att jag kom där ifrån vid 23.45, trött som bara den. Men en underbar dag hade jag haft! Så himla mysig familj!

20130705-144447.jpg
Det blir en bild från en strand på Rhodos!

Kommentera

