Irriterad

Irriterad är faktiskt vad jag är just nu.
Imorse när jag åkte till jobbet mådde jag bra, kände mig bara lite slö men det är ju måndag så vad ska man förvänta sig? När jag kom på mig själv stå ute på gården helt frånvarande och skakig så kände jag att det inte riktigt stämde. Tom och yr i huvudet, men även lite illamående – så jag bestämde mig för att åka hem istället. Jag gjorde ju ändå ingen nytta på jobbet. Men det är så himla irriterande!

Nu har jag varit hemma ett tag och känner mig lite bättre. Men ska lägga mig och vila ett tag till. Usch. Vill bara vara glad och vara ute i den fina vädret som jag nu ser håller på att bytas ut mot gråa moln. Så jag hoppas på regn, för det är det mysigaste jag vet när man bara är hemma! Det får gärna åska och blixtra massor också. Åh, så härligt det skulle vara!

Snapshot_20130530_1Åh, snygg!

5 thoughts on “Irriterad

Kommentera

