17 juni

Tiden går så himla snabbt, det är redan 17 juni vilket betyder att jag, om två dagar, åker till Rhodos och har semester! Hur skönt som helst! Men innan dess är det två dagar av jobb som ska avklaras.

Igår blev det att titta på basketen på TV, damerna spelar nämligen EM. Vinst blev det, mot Ryssland! Sjukt bra match faktiskt. Dock lite ojämn, många av spelarna gjorde väldigt mycket misstag ena sekunden och direkt efter något jättebra. Kändes lite obalanserat halva matchen, men andra halvan var grym! Herregud, vad jag önskar att jag hade varit där!

Idag är det som sagt jobb som gäller. Därefter vill jag nog springa lite! Fast just nu känns mina ben, rygg och rumpa helt döda. Men vi ska nog försöka få till någonting ändå!

2 thoughts on “17 juni

Kommentera

