16 juni

Gud, vilken underbar dag jag har haft! Vaknade tidigt som vanligt och tog mig lite frukost. Sedan provade jag på något nytt, min vän Frida är nämligen personlig tränare, så vi skulle alltså träna tillsammans. Jag var redo att dö, och det gjorde jag verkligen! Hur skönt som helst, och lite roligt. Men att ens kunna röra mig imorgon får jag nog glömma.  Vi körde enkla övningar, som man inte behöver gå till gymmet för att göra vilket gör det lite lättare. Helkropp skulle jag säga! Mycket knäböj, utfallssteg, armhävningar, tåhävningar och bäckenlyft. Blev även att cykla på slutet. Detta ledde självklart till döden! Men en bra död!

Mot Sollentuna för lite lunch och mys. Jag tog en sallad som såg mycket godare ut än vad den var, menmen. Mätt blev jag! Och mysigt har vi haft det. Det blev även en snabbis förbi mamma och pappa för att hälsa på lite. Och nu är jag hemma och sitter och tänker på ifall jag ska äta middag eller bara massa frukt. Är inte så hungrig men känner att jag kanske kommer bli det senare annars. Stora problem va?! Nej, usch. Blir nog frukt! :)

20130616-192908.jpg

One thought on “16 juni

Kommentera

