15 juni

Igår var det en riktigt bra dag! Jag sov mycket längre än vad jag brukar och tog det lugnt och skönt på morgonen. Runt ett åkte vi mot mamma och pappa för att byta bil och sedan åka till Wassen som har tagit studenten! Där hände det massa skoj, riktigt god mat, fika, beerpong och massa annat! Hur trevligt som helst! Vi åkte därifrån runt halv 10 tror jag.

Det blev ingen utgång för mig då jag var alldeles för trött, tur var väl det då jag somnade direkt när jag kom hem!

20130616-101743.jpg

Kommentera

