12 juni

Igår blev det jobb, dagen gick rätt så snabbt faktiskt och efter jobbet blev det gym. Men allt gick dåligt så jag åkte och hämtade upp pappa och gick ut sprang. Det gick bättre och var mycket skönare! Efter det var det bara att dra hem, kolla på biggest loser och sedan sova.

Idag kom jag knappt upp ur sängen, sjukt trött. Tillslut gick det i alla fall. Frukost och sedan mot jobbet! Dagen var riktigt seg och jag har kännt mig äcklig trött, bara gäspat hela tiden. Mot mamma och pappa för middag då lillasyster hade skolavslutning idag. Mysigt! Och nu har jag nästan precis kommit hem där ifrån. Skönt!

Ska sova rätt tidigt idag med då jag som sagt, är rätt trött! Imorgon får vi se vad som händer för spännande!

Kommentera

