7 juni

God kväll! Känns som att alla inlägg kommer upp på fel dag nu för tiden.. Idag vaknade jag strax innan 8, för att åka till Västerås och hälsa på familjen. Var där strax innan 9, då väckte jag dom och sa att jag ville ha frukost! Och det fick jag, mys att sitta ute och äta! Vi hann med massa häng i solen, minigolf, grilla korv och lite bollkastning. Riktigt härlig dag med andra ord!

När jag kom hem igen var det att snabbt fixa sig för att sedan ge sig iväg till Mican som tog studenten idag! Där fortsatte vi bara att mysa, äta gott och dricka gott!

Imorgon är det mycket som ska hinnas med så vi får se när det kommer upp något annat spännande här!

20130607-231952.jpg

Minigolf + en boll som försvann in under bilen!

Kommentera

