30 maj

Godmorgon på alla glada människor! Jag har i och för sig varit vaken i flera timmar, men det känns ändå som morgon. Idag är jag ledig! Skönt! Kl 8 var det dags för ett möte angående lägenheten och lite sådär, därav var jag uppe så tidigt. Men nu är jag som sagt hemma igen och gör i princip ingenting. Sitter bara framför tvn och datorn.

Kl 11 ska jag möta upp Ilona i alla fall, för en liten mysig lunch. Det var så länge sedan jag träffade henne så det ska bli mysigt! Ikväll är det avslutning med basketen som börjar kl 18, men jag ska vara där innan och hjälpa till så är där redan kl 16. Mer vet jag inte vad jag hinner med idag. Jag får helt enkelt se vart dagen tar mig! :)

Kommentera

