20 maj

Mycket händer = lite tid att skriva om allt!

Förra veckan var jag sjuk! Jobbigt som satan, stannade hemma från jobbet måndag-torsdag, vilket var väldigt tråkigt men behövligt. Jobbade i fredags och var helt slut redan efter halva dagen! Men direkt till att coacha efter det. Gick rätt bra! Hem för att äta middag och bara ta det lugnt!

I lördags köpte jag lite färg och sånt till lägenheten, så var förbi där en snabbis också. På kvällen åkte jag till min syster för att kolla melodifestivalen och mysas.

Igår var det upp tidigt för att börja måla sovrummet! Grått, grått, grått!

Idag var jag ledig från jobbet, tog tag i allt som har funnits i resväskor i några veckor. Tvätta massa kläder och fixa rummet skulle hända, men åkte till lägenheten istället och målade klart! Superfint!

Nu ska jag försöka sova för imorgon är det utflykt med jobbet som gäller! :)

Jag skulle hjälpa Moa städa i loppisen, men jag hittade saker att leka med istället!

20130520-222356.jpg

Kommentera

