15 maj

Godmorgon har jag lust att säga även fast jag har varit vaken hur länge som helst känns det som. Riktigt dålig sömn inatt, somnade inte på riktigt förän runt 5. Vaknade igen vid kl 7 och ville i princip dö. Ingen bra natt helt enkelt. Ledde till huvudvärk som ledde till att vara hemma från jobbet även idag.

Igår pallrade jag mig till mamma för middag som vi hade lovat henne. Jag var helt slut men jag och Moa lagade maten. Mums! Lite fika också för att sedan åka hem och lägga mig i sängen, men tyvärr inte somna.

Kommentera

