5 maj

I torsdags blev det som sagt gym med Moa. Skönt! Vi köpte även middag från subway påvägen hem. Tog en sväng till lägenheter för att titta också. Har kanske glömt att nämna att jag ska flytta! Taggad tjej!

I fredags var det jobb som gällde och sedan iväg för att kolla på lillasysters match, som tillslut inte blev någon match. Hem för middag och sedan däcka tidigt!

Lördagen började med att sega sig i sängen, tvätta kläder och sedan köra in till stan för att kolla på lillasysters nästa match. Tyvärr förlust menmen. Jag körde i alla fall i stan! På kvällen agerade jag mest taxi, vilket inte gjorde något då jag egentligen var mest trött.

Idag åkte jag till lägenheten ett tag, fint blir det! Sedan tvätta och till mamma och pappa för middag! Det var ungefär hela dagen…

Och det känns som att jag somnar snart, lär bli en tidig kväll idag också. Rätt skönt faktiskt. :)

20130505-200558.jpg

Kommentera

