2 maj

Nu är det redan maj, vilket betyder att det när som helst kommer att bli sommar. Sjukt vad tiden går fort!

I måndags hittade jag på lite gott och blandat på dagen. Åkte bland annat till min kusin och hälsade på. En snabbis till Kista med lillasyster. På kvällen blev det studentskiva, och det var en helt perfekt kväll måste jag säga. Superrolig!

I tisdags vaknade jag upp, gick och åt lunch sedan hängde jag med min syster. Vi åkte för att handla mat inför valborgsmiddagen. Tänkte grilla men självklart började det att regna. Tråkigt men vi lyckades få till en riktigt bra kväll!

Igår firade vi massa släkt som har fyllt år, kakor och utehäng blev det. Middag hos syster igen!

Just nu är jag på jobbet och har en liten minirast! Slutar 16.00 idag och då är det gym som gäller. :)

20130502-094402.jpg

Middagen i måndags!

Kommentera

