24 april

Vilken dag! Usch! Det började med att bilen dog mitt på motorvägen, jättekul. Efter ett tag fick jag ju i alla fall skjuts till jobbet, typ en halvtimme sen menmen. Fram kom jag! Själva dagen gick väl bra, rätt seg, mycket aggressioner. Och jag skulle stänga också, kom dock inte från jobbet förän 18.15. Vilket sög! Irriterad som satan åkte vi i alla fall och hämtade och fixade min bil för att sedan åka till Lidingö för att kolla match.

Jag kom alltså hem rätt sent och ska ku sova! Puss och godnatt!

Kommentera

