22 april

God kväll!

Jobbet idag gick superbra, jag var ute i princip hela dagen vilket faktiskt var ganska kallt. Hade hoppats på sol! Allt kan man väl inte få… Efter jobbet tog jag en sväng förbi mormor och morfar, fet var så länge sedan jag såg dom! Mysigt var det, blev även bjuden på middag! Hem för att packa om väskan, plocka upp pappa och lillasyster för att åka till hallen för lite skotträning. Gick helt okej, och jag kände att det där verkligen behövdes!

Nu ligger jag i sängen och äter godis. Funderar nästan på att sova redan nu, känner mig riktigt trött…

20130422-211549.jpg

Kommentera

