Uttråkad

Nu börjar jag faktiskt tröttna på att sitta på det här tåget. Jag vill vara hemma och äta middag och sedan lägga mig i min säng för att sova. Tyvärr är det tre timmar kvar på det här tåget innan det händer…

Det känns som att jag typ borde ha tagit med mig en bok eller något för att underhålla mig med någonting under färden. En bok betyder ju att man antingen har något att göra eller att man blir så trött så att man bara somnar. Jag hade uppskattat att ha något att göra, det där med att sova på tåg är ju inte direkt ett problem för mig. Men just nu känner jag mig lite uttråkad.

Kommentera

