Hejdå Umeå!

Nu är det dags att lämna Umeå för den här gången, efter en riktigt trevlig helg! Igår blev det lunch/middag på frasses, där vi även fastnade ett bra tag. Hem för att fixa oss och föra innan det bar av mot Lokal – vilket tydligen är stället man hänger på här! Träffade trevliga människor, dansade och hade det allmänt trevligt. Kom hem, inte allt för sent, och somnade riktigt skönt!

Idag har jag bara i princip hunnit vakna och gjort mig i ordning för resan och sedan gick jag till tåget. Känns sådär att veta hur lång tid det egentligen kommer att ta innan jag är hemma i min säng igen, men… Det är inte så mycket att göra åt den saken!

20130414-152347.jpg

One thought on “Hejdå Umeå!

Kommentera

