Umeå

En konstig känsla är att komma ifrån en stad där våren är på väg och snön smälter och sedan åka till en stad som är mitt i vintern. Det känns faktiskt inte ens som att våren är på väg hitåt än. Kallt och snö överallt!

Nu sitter jag i alla fall i Carros lägenhet och väntar på att hon ska sluta skolan. Jag sitter även och försöker fatta ett beslut om vad jag ska göra under tiden. Ifall jag bara ska chilla i lägenheten eller om jag ska gå ut på upptäcktsfärd! Svårt beslut… Vi får se hur det blir! :)

Kommentera

