1 april

Idag började jag dagen med en liten löprunda igen, den blev inte så lång då jag inte orkade mer och jag känner att det är viktigare för mig, just nu, att komma igång med träningen på ett bra sätt än att döda mig själv för att klara längre. Dock har jag satt upp ett mål, innan den 1 juni ska jag klara av en mil, på någon tid som jag dock inte har bestämt än haha. Men det känns bra och rimligt i alla fall.

Sedan åkte jag till systers lägenhet lite, jag tittade väl mest på när pappa fixade. Och nu har jag suttit på balkongen ett tag med lillasyster och bara myst i solen. Skönt! Senare idag är det träning som gäller, och efter det blir det middag med familjen. :)

20130401-143620.jpg

One thought on “1 april

Kommentera

