27 mars

Veckan har i alla fall börjat lika bra som helgen var. Jobbet har funkat och det har varit och är så fint väder och det älskar jag! Våren är alltså äntligen här! Dock skulle det kännas bättre om snön försvann. Men man kan ju inte få allt!

Träning i måndags som gick rätt dåligt men det var ändå rätt kul och jag kände att det gav mig någonting i alla fall. Igår blev det ingen träning då vissa hade match, som jag satt sek på. Rätt tråkigt haha.

Nu ska jag snart fixa mig inför jobbet. :) puss!

20130327-080530.jpg

Kommentera

