Helg är underbart

Än så länge tror jag att jag har haft en så bra helg som man bara kan! Igår efter jobbet åkte jag till Lina för middag och mys! Hon fyller år på måndag så det firades. Sedan blev det utgång där vi stötte på lagom trevligt folk och det blev dans hela kvällen! Sjukt nöjd med det då det blev lagom mycket alkohol och skoj som satan.

Idag vaknade jag och mådde mycket bra! Åkte till syster och myste med lunch ute i solen och sedan lite fika. Trevlig dag skulle jag säga! Hem snabbt för att städa innan jag åkte till Lina igen för middag och massa snack! Sjukt rolig kväll!

Nu kom jag precis hem och ska sova alldeles strax då jag är extremt trött! :)

20130324-012514.jpg

One thought on “Helg är underbart

Kommentera

