22 januari

Nu har det varit tyst ifrån mig i ett par dagar och det beror på att jag inte har haft tid alls att skriva. Jag har med andra ord haft fullt upp!

I fredags fyllde jag 20 år! Jag började med att jobba och direkt efter jobbet kom släkten hem till mig och firade. Det blev mycket fika och snack. Pengar, trisslotter och annat trevligt och användbart i present.

Lördagen började med att luncha med Lina och direkt där ifrån till herrmatchen för att sitta sek. Vinst! Sedan hem snabbt för att laga mat. Det kom lite mysigt folk och sedan blev det utgång! Roligast på riktigt länge!

I söndags gjorde jag ingenting, blev lunch med massa trevliga och sedan bara vara hemma.

Igår var det måndag och jag var tillbaka på jobbet. Efter jobbet hämta jag Lina och så blev det gymmet.

Idag har jag också jobbat, fast i köket. Stor skillnad från att vara med barnen, men det gick bra ändå! Snart är det träning som gäller, känner mig dock inge vidare taggad menmen. Det kanske kommer! :)

20130122-192118.jpg

Kommentera

