12 januari

Som sagt har mycket hänt sedan sist, jobb, basket och annat skoj. Orkar inte gå in på allt sånt så jag börjar på nytt igen!

Idag när jag vaknade åkte jag till hallen för att heja på lillasyster. Vinst blev det och dom var sjukt duktiga! Stolt! Lunch med mamma och pappa på amigo, mums, innan det var dags att åka till Haninge för att kolla på herrarna. Vinst blev det även där. Efter en sjukt bra första period så såg det dock inte lika bra ut längre men vinst räckte det ju till i alla fall. Rinkeby var nästa stopp för att heja på f97, riktigt dålig match om man frågar mig men vinst blev det i dagens sista match också!

Efter den långa basketdagen blev det mysmiddag med familjen. Jag hade inga direkta planer för kvällen så det blev att ta en spontan-cider med Annie och Camilla, hur mysigt som helst!

Nu är jag hemma ikväll och funderar på att sätta på en film och sedan sova. Så vi hörs troligtvis imorgon! :)

20130113-012305.jpg

Kommentera

