2 januari 2013

Det blev ett till mördarpass på nyår, med hinderbana. Annorlunda men väldigt roligt! På kvällen hade jag trevligt skulle jag nog säga. Först blev det mysig middag hemma och sedan drog jag vidare.

Igår låg jag hemma i sängen hela dagen, inte för att jag var bakis utan för att jag bara inte hade något annat att göra haha.

Idag är jag på jobbet igen, började dagen mindre bra med att inse att jag hade punka på bilen. Som tur var kunde jag ta Moas bil och alltså hinna i tid! Stänger idag så jag får väl se när jag kommer hem. Och sedan är det träning! Hoppas att den är lika bra som dom har varit under ‘lovet’.

20130102-121220.jpg

Kommentera

