Jullov

I onsdag blev det inte riktigt som jag tänkt. Direkt när jag kom hem åkte jag till Kista med mina systrar för lite julklappsshopping. Därifrån åkte viboch körde spinning i en timme. Herregud vad död jag var!

Igår började jag dagen med att gå med mamma till kommunen för att få vår julklapp, godis blev det. Mums! Därefter gick jag till gymmet ett tag – skönt! När jag kom hem kom Tv hit och efter ett tag åkte vi för att hämta upp Carro på Arlanda. Mysmiddag och sedan till träningen, som gick helt okej.

Idag ska Tv snart komma hit och sen ska vi åka och besiktiga min bil. Inget jag ser fram emot men det måste ju göras. Sedan ska blir det lunch med Carro på världens bästa ställe. Hoho!

Kommentera

