24 november

Om en månad är det julafton! Så mysigt! Om det bara kunde komma lite snö, eller i alla fall sluta regna ett tag…

Igår gick det bra när jag kollade upp axlarna, jag är tydligen född så och har för lite muskler på vissa ställen och för mycket på vissa. Men det går att lösa! Har fått lite övningar att göra och sådär så det känns hur bra som helst!

Coachningen igår gick också hur bra som helst faktiskt. Alla var så duktiga och dom lyssnade verkligen och lärde sig. Duktiga! Tur det då det är matchdags imorgon!

Idag vaknade jag tidigt för att åka och coacha F99 och vinst blev det! Kändes jättebra och dom var duktiga. Sedan skulle jag själv ha haft match med den blev inställd då hallen var dubbelbokad vilket suger! Det borde inte få hända. Men nu gjorde det det i alla fall så det finns inte så mycket att göra åt saken.

Herrmatch kl 17.00 som jag sitter sek på. Hoppas på vinst! Nu ska jag vila eller något, känner att den grov förkylning är på G…

One thought on “24 november

Kommentera

