Ny vecka, nya utmaningar

Den här veckan blir den stora utmaningen att börja om på nytt. Har bestämt mig för att köra på crosstrainern här hemma varje morgon innan jobbet, och om det inte funkar någon morgon så kör jag på kvällen istället. Nu snackar jag om att börja kanske med 15 minuter varje morgon och sedan öka. Men nu gäller det att komma in i det!

Idag blev det gymmet på morgonen, hur skönt som helst. Så nu känner jag mig rätt duktig faktiskt. Om en timme är det lunch med Ilona, och det ska bli så mysigt att träffa henne igen! Länge sedan nu..

Min lediga dag blev inte så ledig längre då set tydligen är kaos på jobbet. Kl 14.00 får jag börja idag. Vilket egentligen inte gör så mycket! Pengar är pengar! :D

20121119-105636.jpg

Kommentera

