Dagen som varit

Lagmöte blev det som sagt, i flera timmar satt vi där och bara pratade om allt som ska ändras på. Jag tycker faktiskt att det kändes riktigt bra! Hoppas också på att alla kan följa det vi har kommit fram till – då menar jag även mig själv.

Nu har jag bara suttit och pratat med mamma om massa saker. Bestämde att vi ska ta fram crosstrainern till vardagsrummet så att jag kan köra lite varje morgon. Så imorgon flyttar vi dit den!

Imorgon är jag ledig och tänkte försöka använda dagen fullt ut! Mamma lovade att göra gröt om jag gick upp tidigt, så så blir det! Sedan till gymmet, lunch med Ilona, skriva på kontrakt för nytt jobb och sedan träna.

Nu blir det att sova tror jag. Hoppas alla har haft en bra dag! :)

One thought on “Dagen som varit

Kommentera

