1 november

Tiden går sjukt fort! Men jag måste bara säga att jag längtar till julen, julen är nog det bästa som finns på året!

Igår var det jobb, 8-17 alltså missade jag träningen men åkte dit och kollade på slutet. Sedan blev det att åka till Solna för att kolla dammatch, som faktiskt blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Fast Järfälla förlorade med 7 poäng tyvärr. Vidare mot Donken för lite middag och sedan hem för att sova.

Nu har jag vaknat, duschat och håller på att äta frukost. Om en halvtimme bär det av mot jobbet, 9.30-17.45 idag. Jobbigt att stänga menmen.. Missar alltså träningen även idag, tråkigt men jag måste ju få pengar ehehe. Sedan ska jag leka med Carro, mer vet jag inte! :)

Kommentera

