30 oktober

Snart är oktober slut, vad sjukt det känns. Tiden går så himla snabbt, men det är ganska skönt också!

I söndags blev det i alla fall att tvätta lite bilar och shoppa lite. Mysigt! Igår jobbade jag, 8-16.30 och tränade kl 18.45 och träningen gick riktigt bra! Skönt som fan, och det känns även idag då jag har träningsvärk lite här och där. Idag blev det dock ingen träning då mitt huvud i princip sprängs, och en förkylning lurar lite sådär. Jobbade 7.30-16 idag, ganska jobbig dag måste jag säga. Men det kan ju bero på att jag inte mådde helt 100 också.

Imorgon blir det jobb från 8 till 16.45 och efter det får jag se om jag ska träna eller om det blir att hoppa det eftersom jag knappt hinner. Och sedan åka iväg till Solna för att titta på dammatch. Mysigt! Men nu ska jag gå och lägga mig i min säng och titta på tv ett tag innan jag somnar. Pusshej! :)

Kommentera

