Nörd som man är

Just nu sitter jag och spelar massa spel på facebook, som den nörd man är. Men jag har inte kommit på någonting att göra än, kanske ska ta mig någonstans för att shoppa lite. Det finns några saker jag behöver liksom, och eftersom lönen kom i torsdag så har jag ju till och med lite pengar på kortet! Men vi får se om jag orkar! Annars så ska jag iväg med pappa och byta däck på bilen då det är rätt så halt ute nu för tiden haha. Så jag känner att det behövs! Kanske blir att hämta Markus någonstans också då dom kommer hem idag. Men får se det också!

Nu ska jag återgå till mitt spelande! Puss :D

Kommentera

