27 oktober

Godkväll! Det blev aldrig att skriva igår, jag hade helt enkelt inte tid och ork till det. Jag jobbade mellan 8-16.30 och efter det åkte jag direkt för att coacha. Middag blev det hemma för att sedan åka till Markus och tjocka sig och sova.

Kvart i fem ringde klockan då jag skulle skjutsa killarna till tåget eftersom dom åkte till Lund idag för match. Raka vägen hem för att sova lite till. Kalas hos lilla Elliot som fyllde ett år igår blev det på dagen, mycket trevligt! Sedan hem för att börja med att städa toaletten och sedan hela rummet. Jag passade även på att möblera om vilket känns jättebra! Känns alltid så mysigt när man har gjort det haha.

Markus fastade tydligen i Lund, dom missade sista tåget tillbaka till Stockholm och det suger ju. Nu måste jag ju sova själv. Haha! Men jag har ätit massa gott och haft det bra ändå!

image

Lördagsmys

Kommentera

