24 oktober

Idag var också en bra dag på jobbet. Jobbade mellan 08.00 och 16.45. Jag fick även reda på att jag blir kvar på samma ställe i två veckor till, vilket känns hur bra som helst!

Efter jobbet åkte jag till moster för att fira henne då hon fyller år! Det blev ingen träning för mig idag, mår inge bra så jag hoppade faktiskt över den.

Just nu längtar jag bara till det blir helg, det kommer vara så skönt! Underbart!

Men nu ska jag bara gå och lägga mig i sängen och titta på tv medan jag väntar på att Markus ska komma hem. Pusshej! :)

Kommentera

