22 oktober

Igår spelade jag match, gick inte så bra för min del. Axeln hoppade ur led och vi förlorade, vad mer ska jag säga? Efter matchen åkte vi och tittade på ettanmatchen som blev en vinst, kult! Sedan hem för middag och försöka sova. Blev ingen bra natt då jag mådde riktigt illa och vaknade av det flera gånger men också för att jag låg på axeln vilket inte är så skönt.

Idag var det i alla fall jobb på den nya skolan, 8-16.30 och hela dagen var superbra! Lite kallt då vi var ute nästan hela dagen men annars var allt jättebra! Imorgon blir det jobb mellan 8.30-17. Så den här veckan blir det pengar i alla fall! :)

image

Ettanmatchen

Kommentera

