19 oktober

Igår gick dagen på jobbet jättebra, 07.30-15.00 på ett ställe jag aldrig varit på. Men allt gick hur bra som helst! Jag ska vara på samma ställe idag och det känns bra. Hoppas allt går lika bra och att dagen går snabbt.

Igår efter jobbet var det ju träning, som också gick hur bra som helst. Grymt! Det gick faktiskt bra för typ alla. Så vi spelade helt enkelt bra tillsammans!

Idag direkt efter jobbet är det föräldramöte med 04orna. Hoppas det går bra. Jag hade varit duktig och planerat hela, skrivit ner allt vi ska prata om. Men självklart glömde jag det pappret hemma. Men som sagt,det ska nog gå bra ändå!

Men nu börjar jag strax, så dags att bli helt klar inför jobbet! Puss hej, skriver senare när jag har tid. :)

Kommentera

