Igår & idag

Igår var det jobb som gällde mellan 08.00 och 16.30, alltså en ganska lång dag. Måste erkänna att den gick väldigt segt på slutet. Och jag kom inte hem förän närmare halv 6. Då blev det lite middag och sedan iväg på träning kl 21.00. Den gick faktiskt ganska bra, det kändes bra. När jag kom hem var det bara en dusch och sedan sängen som gällde.

Idag blev det inget jobb, ska försöka fixa här hemma istället. Jag sov ut, vilket var riktigt skönt och länge sedan känns det som. Men nu är det dags att ta tag i mitt liv och inte bara sitta framför datorn och lata mig. Pusshej! :)

Kommentera

