Godnatt!

Det blev alltså inget jobb idag, den många samtal fram och tillbaka för att fixa jobb. Nu har jag klart för imorgon och är även bokad hela nästa vecka, men inga bestämda tider för det.

Träningen gick helt okej, det kändes dock som att vi inte gjorde någonting utan bara pratade. Men jag förstod det nya spelet snabbt i alla fall. Jag stannade kvar i hallen och hängde lite sen, haha, kul kul!

Nu blir det att titta lite på tv och sedan somna. Så puss och godnatt så hoppas jag på att jag hinner skriva lite imorgon! :)

Kommentera

