Dag 1 – Presentation av mig själv

Jag heter Frida Lindberg och är 19 år gammal. Jag bor i Jakobsberg med min familj, mamma, pappa och två systrar – en yngre och en äldre. Man kan väl nästan säga att min pojkvän bor här också, eller jag hos honom i Viksjö. I våras tog jag studenten ifrån Solna Gymnasium där jag läste Samhälle – juridik och nu jobbar jag som vikarie på lite olika förskolor och skolor.

Basket är en stor del av mitt liv då det är någonting jag har gjort sedan jag var 6 år gammal. Jag både spelar också coachar, och det är sjukt roligt! Självklart har finns det stunder då jag inte alls tycker att det är det, menmen. Man kan säga att jag nästan bor i hallen då jag spenderar mer tid där än jag gör hemma, men jag älskar det! Jag hittar oftast tid för mina vänner också, mys.


Detta är min vän Carro och jag på Kreta i somras, hur mysigt som helst!

Kommentera

