11 oktober

Det har inte blivit så mycket skrivande även fast jag lovade det, men men. Det kommer väl lite då och då helt enkelt!

Veckans planer ändrades i princip direkt när jag kom till jobbet i måndags. Schemat ändrades helt och hållet. Till det bättre, vilket gillas starkt! Fler timmar blev det, på färre dagar. Jag blev ledig både igår och idag. Igår träffade jag Ilona och åt lunch och bara mystes. På kvällen åkte vi till Södertälje för att titta på damerna som hade sin första match där, tyvärr blev det förlust men det var inte så oväntat.

Dagens planer är inte riktigt bestämda än. Jag tror att det blir att rensa ur hela rummet och sedan ingenting. Ganska skönt! Känns som att någon gång måste jag få ordning där inne. Nu ska jag leka lite med datorn innan jag bestämmer helt och hållet vad jag ska göra! :)

Kommentera

