Ett långt tag sedan..

Nu har jag verkligen inte skrivit på ett bra tag, det har varit mycket jobb och träningar. Mycket som har behövt fixas och liknande. Jag har jobbat heldagar hela veckan, utom i onsdags då jag var ledig. Då åkte jag och syster in till stan för hon skulle shoppa lite, lunch blev det också. Mys!

Idag är det jobb igen, från kl 13.00 till ungefär kl 20.00. Jobbigt att sluta så sent, men men. Jag får försöka överleva! Imorgon ska jag coacha f99 vilket jag inte gjort på ett bra tag, men det ska bli ganska roligt tror jag. Eller hoppas jag! Annars har jag inga mer planer för helgen, jag får helg enkelt se vad som händer.

Nu ska jag fixa i ordning mig! Och försöka bli bättre på det där med uppdatering! Pusshej :)

One thought on “Ett långt tag sedan..

Kommentera

