Uppdatering

Det har varit dåligt med uppdatering nu i några dagar. Det beror såklart på att jag jobbar nu, vilket känns bra! Jag har i två dagar jobbat på en skola, i första hand med 6åringar och det har varit hur kul som helst. Idag ska jag börja på ett annat jobb också, en till två gånger i veckan bara. Men dom ringde från den där skolan ändå och ville att jag kom dit, sötisar! Men tyvärr kan jag ju inte det!

Dagens planer blir att städa och träffa Camilla, tror jag i alla fall. Just nu håller jag på att somna så det kanske blir en liten powernap först. Jobb vid kl 3 och sedan hem och sova eller något haha. Det låter som en spännande dag! Puss och hej, så ska jag försöka skriva mer under dagen.

Kommentera

