Veckans mål

Veckans mål är att gå ner ett kilo. Det viktigaste för mig då är att äta rätt, och lagom mängd! Det är nog mitt störta problem, jag äter oftast mer än vad jag behöver. Onödigt! Så denna veckan blir det fokus på maten och allt vad jag stoppar i mig. Ingenting onödigt – bara mat i rätt mängd! Träningen kan jag inte göra så mycket åt, eftersom jag inte vet hur jag jobbar så är det svårt att planera. Så denna vecka ska jag försöka hinna med alla basketträningar som vanligt och sedan kanske försöka hinna med någon löprunda!

Viktigast denna vecka blir alltså att noga skriva i precis allt jag gör, både i mat- och träningsväg. Jag ska klara det här!

2 thoughts on “Veckans mål

Kommentera

