24 september

Idag är det bara tre månader kvar till julafton, det är ju hur sjukt som helst! Fast på något sätt ganska mysigt ändå, jag älskar ju julen. Det är lätt den bästa högtiden som finns! Allt är så himla mycket mysigare då än i vanliga fall.

Det är i alla fall en ny vecka som börjar idag, vilket känns bra! Speciellt just nu då jag känner mig väldigt utvilad eftersom jag sov så skönt i natt. Jag börjar jobba kl 13.00 idag, vilket också känns bra. Dock hade jag hellre börjat tidigare och slutat tidigare så jag hade hunnit till min träning men det är väl sånt man får ta ibland.

Igår hann jag med fyra olika basketmatcher i två olika hallar, hur kul som helst! Först blev det dammatch i Sporthallen som jag sa tidigare, tyvärr förlust. Därefter blev det att kolla på herr5an bara för skojs skull! Vinst! Vidare till Ärvinge för att kolla på Järva – Akropol damer. Järva förlorade tyvärr, ganska stort också. Det var inte en så jättebra match om man säger så – får hoppas på bättre till nästa gång! Efter det blev det Järva – Akropol herrar – sjuuuukt bra match! Vinst för Akropol även i denna match, men sjukt rolig att titta på.

Kommentera

