Igår och morgonen

Igår började dagen med att kolla på lillasysters match, som tyvärr blev en förlust. Efter det åkte jag och pappa till centrum för att köpa en present till farfar som vi firade på något ställe i Huddinge. Mycket mat blev det då haha. Där ifrån åkte jag och mamma för att kolla på när f97 hade match. Tyvärr blev även denna match förlust. Efter middagen och så åkte jag, Markus och Tv till willys för att dom skulle köpa lite mat, sedan åkte vi hem till dom och kollade på film och somnade!

Idag när jag vaknade gick jag till bussen för att sitta sek på damernas träningsmatch. Påväg till bussen åker Malin förbi mig så jag fick skjuts, hur skönt! Nu är jag i alla fall i hallen och matchen börjar inte förän om en timme. Kul! :)

image

Från en av matcherna igår

En tanke på “Igår och morgonen

Lämna en kommentar