Första arbetsdagen avklarad

Åh, så skönt. Nu sitter jag på tåget påväg hem efter min första arbetsdag. Det blev på en mysigt förskola i stan. Jag lekte mest med barnen hela tiden haha, sjukt roliga! Jag fick gå lite tidigare för det var inga barn kvar typ, kändes då lite onödigt att sitta där och bara titta typ. Men det känns bra att första dagen är över, och det blev en bra dag.

Ska gå och kolla på träningen eftersom jag inte hinner träna, eller jag har inga grejer med mig ens eftersom jag inte skulle hinna alls. Men nu ska jag kolla i alla fall.

image

Kommentera

