20 september

Godmorgon på er! Jag gick upp kl 06.00 för jag tänkte vara redo om dom ringde tidigt. Men självklart låg jag och sov i soffan från 06.15. Sånt som händer! Dom har i alla fall ringt nu och jag ska in mot stan och jobba idag. Börjar inte förän 13.00 men jag tror att det blir en bra första dag i alla fall. Känns helt okej, utom att jag inte har en aning om hur jag ska ta mig dit men det löser sig väl alltid!

Nu ska jag gå och fixa lite frukost och sedan kanske fixa iordning mig själv! Pusshej!

One thought on “20 september

Kommentera

