Åka pendeltåg

Dagen började sämst faktiskt. Busskortet fungerade inte idag heller så jag fick köpa mig en SMS-biljett vilket är jätteonödigt. Direkt när jag kom in till centralen så kollade dom kortet och det hade blivit fel och alltså var det två fritidskort – sämst. Men det gick att lösa så dom bytte bara det ena till ett terminskort! Efter det åkte jag till ”jobbet” och lämnade lite papper och redan imorgon får jag jobba! Sjukt!

Jag fick även ett samtal precis innan jag åkte på att jag har fått ett annat jobb en dag i veckan om jag ville, och självklart ville jag det! Eftersom kassavana är bra att ha om man inte vet vad man vill jobba med hela sitt liv. Så jag kommer att förhoppningsvis jobba som vikarie fyra dagar i veckan och en dag på ett annat ställe. Känns hur bra som helst!

image
Åååka pendeltåg!

One thought on “Åka pendeltåg

Kommentera

